TNS zachęca udziałowców do przyjęcia oferty WPP
Firma badawcza Taylor Nelson Sofres (TNS) oświadczyła, że jejzarząd zmienił zdanie w kwestii oferty przejęcia złożonej przezholding reklamowy WPP Group i obecnie zachęca swoich udziałowców dojej przyjęcia.
Zmiana kursu nastąpiła po tym jak w ubiegłym tygodniu WPPoświadczył, że jego warta 2,2 miliarda dolarów oferta przejęcia TNSjest ostateczna i nie zostanie podwyższona przed piątkiem 3października, do kiedy udziałowcy firmy badawczej mieli czas na jejzaakceptowanie - informuje serwis Brand Republic.
WPP poinformował również, że odsetek akcjonariuszy TNS, którzyzaakceptowali jego propozycję, zwiększył się już do 60,86 procenta.Jednocześnie holding wyznaczył środę 8 października jako nowytermin na przyjęcie oferty.
Wcześniej zarząd TNS namawiał swoich udziałowców do odrzuceniapropozycji holdingu, uważając że zaniża ona wartość firmy.
Jeśli dojdzie do fuzji oddziałów badawczych WPP i TNS, na rynkupojawi się największa w Wielkiej Brytanii i druga po Nielsenienajwiększa firma badawcza na świecie pod względem uzyskiwanychdochodów.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: TNS zachęca udziałowców do przyjęcia oferty WPP