Time stawia na eventy
W spółce Time została powołana komórka 'Grupa e:ventowa - Ge:', którą będzie kierować Cezary Fortuna.
Do jej głównych zadań należeć będzie sprzedaż eventów muzycznych i formatów telewizyjnych produkowanych przez spółkę Promotor United Entertainment (Sopot Hit Festiwal, EMA, Hity na czasie) oraz realizacją akcji z zakresu BTL na potrzeby klientów Time.
W ofercie Ge: znajdzie się również oferta realizacji akcji z zakresu marketingu 360 stopni, bazującym na radiu, internecie oraz działaniach eventowych.
Cezary Fortuna ze spółką Time związany był przez 7 lat, od 2000
roku, m.in. jako sponsoring manager. Od początku 2008 roku zajmował
stanowisko new business directora w firmie SnapEvent (Sony Music)
zajmującej się marketingiem muzycznym oraz organizacją
eventów.
Grupę e:ventową współtworzyć będzie także Przemek Kaczmarek, który
pracuje w Time od 2002, do tej pory jako doradca ds klientów
kluczowych, sponsoring manager oraz dyrektor marketingowego
wsparcia sprzedaży. Wcześniej pracował m.in. w Polskapresse oraz
gratka.pl
Dołącz do dyskusji: Time stawia na eventy