Stacje RMF z kampaniami reklamowymi
RMF Classic i RMF Maxxx reklamują się na jesień.
Ruszyła kampania wizerunkowa RMF Classic, promująca nowy layout stacji - "RMF Classic inspirujące". Kampania, która potrwa do początku listopada, obejmuje prasę m.in. magazyny - Twój Styl, Pani, Zwierciadło, Playboy; tygodniki opinii - Polityka, Newsweek, Wprost, Przekrój oraz internet. Za kreację i zakup mediów odpowiada ART FM.
Zainicjowano też kampanię wizerunkowo-produktową związaną z wejściem na rynek warszawski stacji RMF Maxxx. Kampania objęła takie media jak: dzienniki (Gazeta Wyborcza, Echo Miasta, Metro); Telewizje (Viva, MTV, 4FunTV); internet, outdoor: autobusy, słupy z plakatami, stacje metra, siatki tzw. wlepki, dostępne w salonikach prasowych na terenie Warszawy. Kampania potrwa ponad miesiąc. Kreacja i zakup mediów ART FM.
Na stanowisko wiceprezesa zarządu RMF FM powróciła Ewa Miszczak.
Zajmie się koordynacją programów RMF Maxxx i RMF Classic.
Dołącz do dyskusji: Stacje RMF z kampaniami reklamowymi