Nestle łączy siły z Candy Crush Saga w nowej loterii
Agencja Unique One organizuje dla marek KitKat i Lion (Nestle) akcje promocyjne, łącząc siły z popularną grą Candy Crush Saga.
Firma Nestlé Polska powierzyła agencji Unique One przygotowanie kolejnej już ogólnopolskiej loterii promocyjnej, która wspierana jest dodatkowo akcją buy & get. W tym roku partnerem aktywacji jest znana na całym świecie gra mobilna Candy Crush Saga.
Aby wziąć udział w akcjach promocyjnych należy w terminie od 10 września do 17 listopada 2024 r. jednorazowo kupić dowolny baton Kit Kat lub Lion w opakowaniu promocyjnym. W ramach akcji buy & get, Uczestnik może odebrać godzinę nielimitowanego życia raz w tygodniu w grze Candy Crush Saga. Dodatkowo, aby wziąć udział w loterii, Uczestnik musi zachować opakowanie promocyjne aby następnie zgłosić kod alfanumeryczny z wnętrza opakowania poprzez formularz dostępny na stronie KitKat. Co tydzień w loterii do wygrania 5 smartfonów.
Agencja Unique One odpowiedzialna jest za: adaptację konceptu kreatywnego, projekty graficzne, landing page oraz organizację i obsługę loterii. Działania wsparte są materiałami POS w punktach sprzedaży (plakaty, wobblery, standy).
Dołącz do dyskusji: Nestle łączy siły z Candy Crush Saga w nowej loterii