Nationale-Nederlanden ze społeczną kampanią „Rak? To nie tak!"
Z okazji obchodów Światowego Dnia Walki z Rakiem ubezpieczyciel Nationale-Nederlanden inicjuje kampanię „Rak? To nie tak!".
Istotą kampanii „Rak? To nie tak!” jest złamanie tabu tematu nowotworów oraz edukacja na temat wsparcia psychologicznego jako ważnego elementu profilaktyki i ewentualnego procesu leczenia. Większa znajomość oraz świadomość tematu pomaga w radzeniu sobie ze stresem - przekonują twórcy kampanii.
Nationale-Nederlanden z kampanią społeczną o nowotworach
W ramach kampanii, na stronie Nationale-Nederlanden pojawi się dziewięć wideo-poradników z udziałem psychoonkolożek Adrianny Sobol i Elżbiety Pożarowskiej. Filmy skierowane są do trzech grup – osób zdrowych, bliskich osób chorych i samych pacjentów. Pierwsze trzy filmy będą dotyczyć dbania o swoje zdrowie psychiczne. W kolejnym ekspertki doradzą, jak wspierać osobę chorą, a pozostałe cztery filmy będą praktyczną wiedzą i wsparciem psychologicznym w walce o zdrowie.
W serii filmów poradnikowych firma przekonuje, że oswajając strach, można skuteczniej dbać o swoje zdrowie. Akcję ubezpieczyciela wspierają – Stowarzyszenie Polskie Amazonki Ruch Społeczny oraz Fundacja Kapitan Światełko, organizator Movember Polska.
Kampania będzie realizowana na stronie Nationale-Nederlanden, w mediach społecznościowych ubezpieczyciela oraz partnerów społecznych akcji.
Dołącz do dyskusji: Nationale-Nederlanden ze społeczną kampanią „Rak? To nie tak!"