'Men's Health' o seksie XXI wieku
Wydawnictwo Motor-Presse Polska przygotowało specjalne wydaniemiesięcznika "Men's Health" zatytułowane "Seks" i w całościpoświęcone tej tematyce. Ukaże się ono w sprzedaży 17 lipca br.
Numer liczyć będzie 116 stron i kosztować 14,90 zł. Wydrukowanyzostanie w nakładzie 30 tys. egz. Za jego przygotowanieodpowiedzialni są Beata Dżugaj i Marek Girulski.
Wydanie wspierać będzie autopromocja w tytułach prasowych iserwisach internetowych wydawnictwa Motor-Presse Polska. Numerbędzie też promowany w punktach sprzedaży prasy. Kreację kampanii imediaplan przygotował wydawca we własnym zakresie.
W tym roku Motor-Presse Polska planuje wydać jeszcze dwa wydaniaspecjalne magazynu "Men's Health".
Średnia sprzedaż ogółem tego miesięcznika w okresie od styczniado kwietnia br. wyniosła 63 757 egz. (dane ZKDP).
Dołącz do dyskusji: 'Men's Health' o seksie XXI wieku