SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Jedz smacznie i zdrowo” znów w kampanii Nestlé

Nestlé Polska rozpoczyna kampanię społeczną „Jedz smacznie i zdrowo”. Towarzyszy jej loteria promująca wybrane produkty Nestlé i wspierająca to kampania reklamowa, przygotowane i prowadzone przez firmy 4Frame, MEC i Eskadra Publica.

Celem kampanii „Jedz smacznie i zdrowo”, której rozpoczyna się właśnie piąta edycja, jest promowanie zdrowej żywności i pozytywnych nawyków żywieniowych. W ramach akcji na stronie nestle.pl będzie można znaleźć informacje o roli regularnego jedzenia pięciu posiłków, przykładowe menu na siedem dni oraz przygotowane przez specjalistów ds. żywienia oraz wyniki sondażu instytutu badawczego Ipsos na temat sposobu odżywiania się Polaków. Ponadto zostanie udostępniona aplikacja mobilna „Posiłkomierz” (w wersjach na systemy Android i iOS), która samoistnie będzie przypominać o porze na posiłek, a także pokazywać wskazówki i ciekawostki żywieniowe oraz umożliwiać wypełnienie testu na temat nawyków żywieniowych. Natomiast w drogeriach Rossmann i serwisie rossnet.pl będą organizowane działania edukacyjne związane z żywieniem niemowląt i dzieci.

Kampanii towarzyszy loteria promująca wybrane produkty Nestlé (m.in. płatki Nestlé i Nesvita, produkty Winiary, słodycze Kit Kat, Lion, Princessa czy Jojo, lody Manhattan czy La Cremeria, kawy Nescafé, wody np. Nałęczowianka oraz niektóre produkty dla dzieci Nestlé, Gerber i Bobofrut). W ramach akcji - rozpoczętej 20 sierpnia, a zaplanowanej do 14 października - codziennie można wygrać 5 tys. zł na karcie przedpłaconej lub jeden z 15 ekspresów Nescafé Dolce Gusto wraz z zapasem kawy. Warunkiem kupno dowolnych 5 produktów spośród wymienionych wyżej, zachowanie potwierdzających to paragonu i opakowań oraz przesłanie zgłoszenia SMS-em lub poprzez stronę nestle.pl. Dodatkowo w podobnych konkursach w sklepach Tesco i Carrefour do wygrania będą tablety i smartfony.

Za pomysł i obsługę loterii oraz realizację działań w sklepach w całym kraju odpowiada agencja 4Frame, która przygotowała też wspierający akcję spot telewizyjny. Kampania reklamowa - zaplanowana i wykupiona mediowo przez MEC - w telewizji wystartuje 27 sierpnia, a w internecie ruszyła 20 sierpnia. Działania public relations wspierające całą akcję prowadzi agencja Eskadra Publica.

Dołącz do dyskusji: „Jedz smacznie i zdrowo” znów w kampanii Nestlé

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Obserwator
Jakiś żart .Zobaczmy ile kalorii mają płatki czekoladowe, lody, i majonez do sałatki na kolację .Żeby spalić taka Princessę (ok.180 kcal.) Trzeba przebiec ok 2,5 km .
Pozdrawiam!
odpowiedź
User
Smacznie owszem, ale nie zdrowo
Wystarczy przejrzeć skład produktów, aby powiedzieć jednoznacznie że połowa z nich ma w składzie sztuczne barwniki, konserwanty no i CUKIER !!
odpowiedź