„Dwa sposoby na kaszmirowo gładką skórę” w kampanii kosmetyków Cashmere
W prasie i internecie ruszyła wiosenna kampania reklamowa marki kosmetyków Cashmere (Dax Cosmetics).
Kampania promuje fluid-bazę Cashmere Make-up Blur Maxi Cover oraz bazę wygładzającą Cashmere Secret.
W ramach akcji przygotowana została reklama prasowa , która ma dotrzeć do 3,5 mln kobiet. Obejmuje ona tytuły kobiece, m.in. "Uroda Życia", "Pani", "Zwierciadło", "In Style", "Elle", "Gala", "Wysokie Obcasy". W wybranych magazynach pojawią się wklejki próbek. Zaplanowano także działania PR w prasie, internecie i social media.
Kampania ma charakter produktowo-wizerunkowy. Jej celem jest budowa wizerunku Cashmere jako marki premium i dalszy wzrost jej rozpoznawalności oraz umożliwienie konsumentkom przetestowania kosmetyków.
Dołącz do dyskusji: „Dwa sposoby na kaszmirowo gładką skórę” w kampanii kosmetyków Cashmere