SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Amazon potwierdza: „Co zamierza Napoleon?” to nie nasza kampania

Teaserowa kampania „Co zamierza Napoleon?” szybko wywołała pytania o firmę, która za nią stoi. Serwis Wirtualnemedia.pl ustalił, że spoty promują sieć supermarketów Carrefour, a Amazon nie przyznaje się do nich. - To nie nasza akcja marketingowa  zapewnia Marzena Więckowska, rzeczniczka prasowa Amazon Polska.

Dwa spoty tworzące kampanię „Co zamierza Napoleon?” pojawiły się w telewizji w ubiegłym tygodniu i wzbudziły zaciekawienie oraz pytania jaka marka za nimi stoi.

W weekend w internecie padły przypuszczenia, że kampania została przygotowana przez Amazona, który 8 marca br. zamierza uruchomić polską wersję swojej platformy. Miał za tym przemawiać głównie fakt, że w bazie Whois wśród danych domeny CozamierzaNapoleon.pl pojawia się nazwa Amazona.

Szybko jednak okazało się, że wspomniany adres internetowy został zarejestrowany w Polsce przez agencję Saatchi & Saatchi / Interactive Solutions, która korzysta jedynie z chmury Amazona i, jak ustalił serwis Wirtualnemedia.pl przygotowała kampanię „Co zamierza Napoleon?” dla sieci supermarketów Carrefour.

O tym, że Amazon okazał się w wypadku spotów z Napoleonem fałszywym tropem przekonuje ostatecznie w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Marzena Więckowska, rzeczniczka prasowa Amazon Polska.

- Kampania „Co zamierza Napoleon?” to nie jest nasza akcja marketingowa - podkreśla Marzena Więckowska. - Na rynku jest coraz więcej firm e-commerce i kibicujemy im, ponieważ budują ważny dla nas segment. Cieszy nas także to, że firma, która stoi za kampanią, korzysta z naszych niezawodnych serwerów i usług Amazon Web Services. Polska to dla nas ważny rynek i będziemy się na nim rozwijać, nie mogę na razie jednak podzielić się naszymi planami na przyszłość - wyjaśnia Więckowska.

Wypowiedź rzeczniczki Amazon Polska ostatecznie wyklucza spekulacje, że amerykańska platforma zakupowa pojawi się w polskiej wersji 8 marca br. Do tej pory nie wiadomo, kiedy Amazon wystartuje z lokalną odsłoną, choć spekulacje na ten temat pojawiły się ostatnio w połowie ub.r. przy okazji polskiej premiery Amazon Echo.

Dołącz do dyskusji: Amazon potwierdza: „Co zamierza Napoleon?” to nie nasza kampania

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
DW
"Amazon potwierdza: (...) to nie nasza kampania". Czy poprawnie po polsku tytuł nie powinien brzmieć: "Amazon ZAPRZECZA: (...) to nie nasza kampania"? W języku polskim występuję chyba podwójne zaprzeczenie...
0 0
odpowiedź
User
Rafał S
Co zamierza Napoleon? Przejąć Tesco.
0 0
odpowiedź
User
Zuza
Amazon zaprzeczył. Pozostaje Carrefour, albo chodzi o tą inwestycję związaną z Twierdzą Modlin. Osobiście wolałabym to drugie, kolejne piękne miejsce w Polsce, które przyciągnie turystów się ceni.
0 0
odpowiedź