Agencja Kalicińscy zajmie się moderacją profili Kaufland w social media
Agencja Kalicińscy zwyciężyła w przetargu na moderację mediów społecznościowych sieci hipermarketów Kaufland.
Do zadań agencji należy kompleksowa moderacja, komunikacja kryzysowa oraz monitorowanie wraz z raportowaniem wszystkich kanałów społecznościowych sieci hipermarketów Kaufland.
- Wybraliśmy agencję Kalicińscy, ponieważ przekonał nas zarówno przedstawiony pomysł na komunikację, jak i niestandardowe podejście do przetargu. Agencja również szybko wyczuła narrację marki i już od pierwszych tygodni współpracy wykazała się profesjonalizmem w zakresie moderacji w kanałach social mediowych – mówi Żaneta Glinka, dyrektor pionu digital Kaufland.
Kaufland w Polsce ma już 227 sklepów i zatrudnia ok. 16 tys. pracowników.
Dołącz do dyskusji: Agencja Kalicińscy zajmie się moderacją profili Kaufland w social media