Żywiec promuje Męskie Granie 2017 (wideo)
Rusza kampania promocyjna trasy koncertowej Męskie Granie, sponsorowanej przez Żywiec. Za jej realizację odpowiedzialne są VML, Opus Film, Roots PR, 2012 Agency, Televisor i MediaWest.
Kampania promująca trasę Męskie Granie obejmuje działania w mediach tradycyjnych i społecznościowych. W telewizji wyświetlane są 30-sekundowe spoty z gwiazdami tegorocznego wydarzenia - Moniką Brodką, Organkiem i Piotrem Roguckim. Muzycznym tłem jest singiel promujący całą trasę - „Nieboskłon”.
Równolegle z kampanią w telewizji, na Facebooku uruchomiony zostanie bot, za pomocą którego fani będą mogli otrzymać informacje o koncertach, artystach, dostępności biletów, a także wziąć udział w quizie z wiedzy o Męskim Graniu.
Spot promujący Męskie Granie wyreżyserował Tadeusz Śliwa. Scenariusz przygotowała 2012 Agency, za realizację odpowiada dom produkcyjny Opus Film, a za postprodukcję studio Televisor. Działania w digitalu i w social mediach prowadzi agencja VML. Wsparcie PR zapewnia Roots PR, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MediaVest. Kampania potrwa do końca sierpnia.
Pierwszy koncert z cyklu Żywiec Męskie Granie odbędzie się 8 lipca w Poznaniu, finał 26 sierpnia w Żywcu.
Dołącz do dyskusji: Żywiec promuje Męskie Granie 2017 (wideo)