„Życie na Gorąco” liderem tygodników yellow. „Dobry Tydzień” ciągle ostatni
W kwietniu 2015 roku na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem w segmencie tygodników yellow uplasowało się „Życie na Gorąco”. Na ostatnim miejscu znalazł się wydawany od niedawna „Dobry Tydzień”.
Liderem wśród tygodników yellow (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w kwietniu 2015 roku względem kwietnia 2014 roku zmalała o 4,95 proc. i wyniosła 548 000 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 2,41 proc. do 305 515 egz.
Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”, którego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu uplasował się na poziomie 221 142 egz., po wzroście o 0,32 proc.
Dwa oczka niżej uplasował się tygodnik „Na Żywo”, który zanotował największy wzrost w zestawieniu. Jego wynik zwiększył się bowiem o 9,55 proc. do 193 140 egz.
Ostatnie miejsce zajął nowy magazyn „Dobry Tydzień” (również wydawany przez Wydawnictwo Bauer), który wszedł na rynek 27 października 2014 roku. W kwietniu br. jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 142 547 egz.
Wirtualnemedia.pl | kwiecień | |||||
ZKDP | 2015 | 2014 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Życie na Gorąco | 725 813 | 548 000 | 548 000 | 760 689 | 576 546 | 576 546 |
Twoje Imperium | 412 417 | 305 515 | 305 515 | 420 161 | 298 331 | 298 331 |
Rewia | 316 668 | 221 142 | 221 142 | 325 326 | 220 436 | 220 436 |
Świat & Ludzie | 299 448 | 200 498 | 200 498 | 305 423 | 201 747 | 201 747 |
Na Żywo | 294 675 | 193 140 | 193 140 | 277 925 | 176 301 | 176 301 |
Dobry Tydzień | 249 906 | 142 547 | 142 547 | - | - | - |
W kwietniu br. w porównaniu do marca br. największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem, wynoszącym 4,95 proc., pochwalić się mógł tygodnik „Świat & Ludzie”. Z kolei w tym ujęciu największy spadek odnotował „Dobry Tydzień” - było to 5,11 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2015 | |||||
ZKDP | kwiecień | marzec | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Życie na Gorąco | 725 813 | 548 000 | 548 000 | 748 571 | 551 939 | 551 939 |
Twoje Imperium | 412 417 | 305 515 | 305 515 | 427 110 | 314 159 | 314 159 |
Rewia | 316 668 | 221 142 | 221 142 | 336 424 | 221 375 | 221 375 |
Świat & Ludzie | 299 448 | 200 498 | 200 498 | 300 480 | 191 035 | 191 035 |
Na Żywo | 294 675 | 193 140 | 193 140 | 292 167 | 186 687 | 186 687 |
Dobry Tydzień | 249 906 | 142 547 | 142 547 | 258 932 | 150 228 | 150 228 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Życie na Gorąco” liderem tygodników yellow. „Dobry Tydzień” ciągle ostatni