Zmiany w dziale marketingu Metsä Tissue
W dziale marketingu producenta papierów higienicznych Metsä Tissue SA nastąpiły zmiany. W związku z rozwojem firmy Robert Wieczorek, Anna Jackowicz oraz Dawid Stanecki awansowali, obejmując nowe obowiązki w strukturach w Polsce i za granicą.
W związku ze zmianami w działach marketingu na szczeblu korporacyjnym Metsä Tissue, w Polsce departament ten podzielono na trzy obszary: zarządzanie marką, marketing operacyjny oraz zarządzanie produktem.
Robert Wieczorek mianowany został Dyrektorem ds. marketingu na
kraje Europy Centralnej i odpowiada za:
- media plan (negocjacje i wykonanie)
- budżet w regionie Europy Centralnej
- wyznaczanie kierunków rozwoju portfolio produktów oraz
planowanych działań promocyjnych
- planowanie kalendarza działań promocyjnych
- zarządzanie kategorią.
Anna Jackowicz objęła stanowisko Kierownika ds. marketing
handlowego i odpowiada za:
- materiały POS
- planowanie promocji na terenie Polski
- szkolenia dla działu sprzedaży
- zapewnienie materiałów i narzędzi do wszelkich aktywności na
rynku (włączając PR)
- sampling, organizację eventów
- zapewnienie wsparcia dla działu zarządzania marką oraz dla działu
sprzedaży
- wsparcie działu zarządzania produktem.
Dawid Stanecki został Kierownikiem Produktu na kraje Europy
Centralnej odpowiada za:
- optymalizację portfolio produktowego firmy.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w dziale marketingu Metsä Tissue