Zmiany marketingowe w DPD
Holding GeoPost, należący do La Poste, właściciel DPD Polska,przeprowadza zmiany organizacyjne w swoich strukturach.
Olga Kozierowska-Skwarło została odpowiedzialna za prowadzenieprojektów z zakresu komunikacji i marketingu w regionie południoweji środkowo-wschodniej Europy w strukturze GeoPost (holding należącydo La Poste, właściciel DPD Polska).
Region ten obejmuje m.in. Kraje Bałtyckie, Czechy, Słowację,Węgry, Grecję, Rumunię, Słowenię, Bułgarię i Polskę.
Olga Kozierowska-Skwarło w dalszym ciągu pełni funkcję Dyrektorads. Marketingu i Komunikacji w DPD Polska.
Olga Kozierowska-Skwarło urodziła się w 1976 roku w Warszawie.Studiowała marketing i zarządzanie na Uniwersytecie Warszawskimoraz na Uniwersytecie w Plymouth i Wyższej Szkole Biznesu wAmsterdamie, otrzymując w 2000 roku tytuł MAIB (Master of Art InInternational Business). Posiada ponad sześcioletnie doświadczeniew marketingu B2B, komunikacji oraz zarządzaniu zmianą.
Dołącz do dyskusji: Zmiany marketingowe w DPD