ZKDP: Spadki na rynku miesięczników młodzieżowych
Październik 2007: większość miesięczników skierowanych do młodzieży zanotowała mniejszą sprzedaż niż rok wcześniej.
Miesięcznik '"Twist" (Wydawnictwo Bauer) osiągnął w październiku 2007 roku średnią sprzedaż ogółem na poziomie 152 058 egz. (spadek o 14,1 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2006) - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy na temat sprzedaży miesięczników młodzieżowych opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu uplasowała się ''Dziewczyna" (Wydawnictwo Axel
Springer Polska) z wynikiem 143 874 egz. (spadek o 10 proc.) a na
trzecim 'Fun Club' (Wydawnictwo Bauer) ze średnią sprzedażą 127 778
egz.(wzrost o 38 proc.).
październik | ||
2007 | 2006 | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
Twist | 152058 | 177570 |
Dziewczyna | 143874 | 159675 |
Fun Club | 127778 | 92500 |
Popcorn | 116141 | 116158 |
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki | 79625 | 62799 |
2007 | ||
październik | wrzesień | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
Twist | 152058 | 172605 |
Dziewczyna | 143874 | 151518 |
Fun Club | 127778 | 117024 |
Popcorn | 116141 | 151055 |
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki | 79625 | 66504 |
Dołącz do dyskusji: ZKDP: Spadki na rynku miesięczników młodzieżowych