Wzmocniony dział marketingu Panasonic Polska
Z początkiem marca br. do zespołu Panasonic Polska dołączyli nowimenadżerowie - Junichi Suzuki oraz Zbigniew Zduleczny. Suzuki objąłstanowisko wiceprezesa ds. marketingu i sprzedaży Panasonic Polska,z kolei Zduleczny objął funkcję dyrektora sprzedaży.
Suzuki będzie odpowiedzialny za planowanie i rozwój strategiibiznesowej w Polsce i krajach bałtyckich.
Junichi Suzuki pracuje dla Panasonic Corporation od ponad 20lat, dołączył do firmy w 1985 roku. Ostatnio, jako senior direktor,pracował w departamencie planowania Panasonic Eastern Europe, gdziebył odpowiedzialny za wszystkie operacje w Europie Centralnej iWschodniej.
Suzuki jest absolwentem Keio University w Tokio.
Zbigniew Zduleczny zaczął swą karierę biznesową w elektronicekonsumenckiej w firmie Philips Polska gdzie spędził 12 lat nastanowiskach kierowniczych. Następnie w roku 2003 dołączył do MediaMarkt Polska gdzie objął stanowisko członka zarządu. W ostatnimczasie Zduleczny pracował nad rozwojem biznesu Media Markt w Rosji,jako dyrektor generalny i chief purchasing executive. W PanasonicPolska do jego zadań będzie należeć rozwój strategii sprzedaży oraznadzór nad jej realizacją. Zbigniew Zduleczny jest absolwentemWydziału Handlu Zagranicznego Szkoły Głównej Planowania iStatystyki (obecnie Szkoła Główna Handlowa).
Dołącz do dyskusji: Wzmocniony dział marketingu Panasonic Polska