"Wybierz sport. Dodaj muzykę"
Rusza kampania reklamowa nikewomen na sezon "Wiosna 2005"
11 lutego rusza kampania nikewomen, której hasło przewodnie to "Wybierz sport. Dodaj muzykę".
Kampania telewizyjna trwać będzie od 11 lutego do 28 marca. Cztery filmy reklamowe (60", 30" oraz 2 spoty 15") pojawią się na antenach TVN, Polsatu, TVP, MTV Polska i Viva Polska. Wszystkie cztery spoty (Keep Up, Booty Shake, Spot&Spin, Kymberlee) można juz zobaczyć na stronie internetowej http://www.nikewomen.com/. Reklama prasowa ukaże się w dwóch odsłonach: jako ekskluzywna, podwójna rozkładówka na sztywnym papierze w marcowym numerze magazynu Cosmopolitan oraz jako cztery konsekutywne strony w dodatku modowym do marcowego wydania magazynu ELLE. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Nike w Polsce - MindShare Polska.
Za kreację filmów odpowiedzialna jest firma Nike i agencja reklamowa Wieden & Kennedy.
Z okazji inauguracji kolekcji wiosennej również strona http://www.nikewomen.com/ dostępna będzie w nowej, tanecznej odsłonie: specjalną atrakcją dla Internautek będą "wirtualne" lekcje tańca prowadzone "na żywo" przez samego Jamiego Kinga. Promocja strony http://www.nikewomen.com/ odbędzie się na największych portalach kobiecych (gala.onet.pl, kobieta.gazeta.pl, kobieta.interia.pl) oraz na komunikatorze gadu-gadu.
W marcu i kwietniu br. Nike przeprowadzi w 10 miastach Polski cykl tanecznych imprez tylko dla dziewczyn - Nike Dance Tour. Przez dwie godziny, przy muzyce stworzonej przez 3 włoskich DJ'ów oraz improwizacjach na żywo DJ Kostka, uczestniczki imprez będa mogły poznać oryginalne układy taneczne, których autorem jest Jamie King.
Osiem ułożonych przez niego nowatorskich kroków zostało w oryginalny sposób zaadoptowanych przez uznane w Europie specjalistki od tańca: Laurę Courtellemont (francuska tancerka, instruktorka Ragga Jam), Marię Madrid (tancerka Hip-Hop i Street Dance z Hiszpanii) oraz Sayonarę Motto (tancerka tańców latynoskich z Brazylii). Zajęcia poprowadzi Katarzyna Popławska (jedna z czołowych instruktorek fitnessu i tańca w Polsce), która uczestniczyła w centralnym szkoleniu Nike Dance w Holandii prowadzonym przez w/w mistrzynie tańca. W lutym br. Katarzyna poprowadzi również cykl bezpłatnych szkoleń dla instruktorów fitness w 10 miastach Polski, które dla ich uczestników będą znakomitą okazją do poznania nowatorskich, oryginalnych układów tanecznych w formie Nike Dance Masterclass. Insruktorzy otrzymają płytę DVD z materiałem szkoleniowym oraz CD z muzyką do samodzielnego prowadzenia zajęć Nike Dance Mastercalss w swoich klubach.
W ramach działań z zakresu retail marketing, w 20 sklepach Nike only w 13 miastach Polski pojawią się bardzo atrakcyjne wystawy, a ich bohaterką będzie roztańczona Maria Szarapowa, mistrzyni Wimbledonu 2004 (Marię będzie można również spotkać na stronie internetowej http://www.nikewomen.com/).
Sezon wiosenny (od końca stycznia w całym świecie, a od 11 lutego w Polsce) będzie dla Nike świętem kobiecej sprawności, kreatywności i zapału. Cztery telewizyjne reklamy ukażą umiejętności, talenty i zdolności zwykłych kobiet uprawiających sport. Pokażemy niedoceniane bohaterki sportu, które przy muzyce płynącej z głośników podejmują osobiste wyzwania i wyrażają swą osobowość poprzez taniec.
Reklamy te, do których układy taneczne stworzył Jamie King, jeden z najwyżej cenionych przez krytykę współczesnych choreografów i reżyserów w branży rozrywkowej, mają skłonić ludzi do innego spojrzenia na taniec. Każda z reklam pokazuje taniec z innej perspektywy - wszystkie jednak podkreślają jego energię, dynamikę i czysto sportowe walory.
Dołącz do dyskusji: "Wybierz sport. Dodaj muzykę"