WP wakacyjnie reklamuje odświeżone docelu.pl
Wirtualna Polska prowadzi kampanię reklamową swojego serwisu lokalizacyjnego docelu.pl. Akcja – przygotowana we współpracy z agencjami Artegence i Crazy Mouse – przebiega w dwóch odsłonach.
Prowadzona obecnie kampania docelu.pl reklamuje przede wszystkim funkcjonalności, ketów zostały niedawno wprowadzone w odświeżonej wersji tego serwisu (więcej). Akcja przebiega w dwóch odsłonach – tylko w Warszawie reklamowany jest FotoAdres, czyli opcja zawierająca zdjęcia ponad 70 tys. obiektów stolicy. W ramach działań – zaplanowanych do połowy czerwca – trwa internetowy konkurs „Spod lady”, a reklamy pojawiają się w prasie codziennej (strony stołeczne „Polska The Times”, „Echo Miasta”, „Superexpress”), internecie oraz na outdoorze (citylighty i pillary w centrum Warszawy). Kreacje prasowe i outdoorowe na potrzeby akcji przygotowała agencja Artegence, a za aktywności w internecie oraz planowanie i zakup mediów Wirtualna Polska odpowiada we własnym zakresie.
Natomiast ogólnopolska odsłona kampanii reklamowej docelu.pl w wakacyjnej konwencji podkreśla, że serwis ten pozwala łatwo sprawdzić drogę nawet do najmniejszych miejscowości. Taki przekaz zawierają layouty oparte na żartobliwych zestawieniach śmiesznych nazw małych miejscowości.
Ten etap kampanii jest prowadzony w prasie (m.in. „Polska The Times”, „Rzeczpospolita”, „Dziennik Gazeta Prawna”, „Wprost”, „Polityka”, „CKM”, „Playboy”, „Top Gear”, „Auto Świat”, „Shape”, „Joy”, „Hot”, „Glamour”, „Focus”, „National Geographic”, „Podróże”, „Machina”, „Film”, „Moje Mieszkanie”, „M jak Mieszkanie”), radiu (m.in. RMF, Radio Zet, Trójka, Złote Przeboje, Eska, Roxy FM) oraz internecie. Kreacje radiowe i prasowe przygotowała agencja Crazy Mouse, a za działania w internecie oraz planowanie i zakup mediów odpowiada Wirtualna Polska.
Dołącz do dyskusji: WP wakacyjnie reklamuje odświeżone docelu.pl