Schulz brand friendly autorem nowej idei kreatywnej wódki Lubelska (wideo)
Firma Stock Polska wdraża nową ideę kreatywną dla wódki Lubelska. Opracowała ją agencja Schulz brand friendly.
Lubelska to marka wódek smakowych, dostępna w wielu smakach, np. cytrynowym, grejpfrutowym, pomarańczowym, wiśniowym, żurawinowym, gruszkowym oraz porzeczkowym. Smaki gruszkowy i jeżynowy w momencie wprowadzania na rynek były ostatnio wspierane kampanią pod hasłem „Owoc ma moc”. Planowane jest wprowadzenie kolejnego smaku.
- Nad nową linią kreatywną pracowaliśmy wiele miesięcy. Za nami warsztaty strategiczne i badania konsumenckie. Jesteśmy gotowi na nowy rozdział w komunikacji marki Lubelska - komentuje Marta Uss, senior brand manager Stock Polska.
Koncepcja kreatywna opiera się o gorącą Wyspę Lubelską, miejsce, w którym króluje zabawa w zaskakująco owocowym wydaniu, a każda chwila wypełniona jest wyśmienitą imprezą.
– Ascetyczny do tej pory świat Lubelskiej zmienił się nie do poznania. To kolaż pełen barw, kształtów i ludzi, elementów realnych i nierealnych, w którym same owoce oraz owocowość odgrywają kluczową rolę – komentuje Wojciech Papuziński, creative group head, Schulz brand friendly.
Agencja Schulz brand friendly współpracuje z marką Lubelska od 2018 roku. Odpowiadała m.in. za obsługę strategiczną marki, kampanie produktowe alkoholi smakowych oraz koncepcje kreatywne.
Dołącz do dyskusji: Schulz brand friendly autorem nowej idei kreatywnej wódki Lubelska (wideo)
Ja bym poszedł w smaki - kiszony ogórek, wędzona słonina i kaszanka.