„W rytmie serca 6” liderem rynku. Polsat zarobił z reklam 10,93 mln zł
Szósty sezon „W rytmie serca” oglądało średnio 1,10 mln widzów, o 730 tys. widzów mniej niż czwartą odsłonę produkcji pokazywaną rok temu w prime-time. Produkcja dała Polsatowi pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 10,93 mln zł.
„W rytmie serca 6” na antenie Polsatu oglądać można było w niedziele o godz. 22.10, w okresie od 1 marca do 3 maja br. Średnia widownia premierowych odcinków wyniosła 1,10 mln osób, co przełożyło się na 9,31 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 7,57 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,23 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą popularnością cieszył się odcinek z 29 marca - zgromadził przed telewizorami 1,18 mln oglądających.
Dla porównania, czwarty sezon produkcji, emitowany wiosną ub.r., śledziło średnio o 730 tys. widzów więcej - było to 1,83 mln osób, co przełożyło się na 11,19 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 8,21 proc. w grupie 16-49 oraz 9,32 proc. w grupie 16-59. Wówczas produkcja emitowana była w ścisłym prime-time (również w niedziele ale o 20.00).
Polsat w paśmie nadawania nowego serialu zajął pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wiceliderem w tym paśmie była TVP1, która osiągała wtedy 9,13 proc. udziału. Trzeci był TVN (6,91 proc.), a czwarta - TVP2 (3,94 proc.).
Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat zajął miejsce drugie.
Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach właśnie zakończonej edycji serialu wyniosły 10,93 mln zł. Z kolei premierowe odcinki czwartego sezonu zarobiły z reklam 20,35 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
„W rytmie serca” to serial, w którym widzowie w każdym odcinku poznają dwie historie - medyczną i kryminalną. Uwikłani są w nie pacjenci i często, wspierani przez lokalną policję, lekarze. Akcja dzieje się w Kazimierzu Dolnym.
W szóstej serii produkcji ponownie występują m.in.: Mateusz Damięcki, Barbara Kurdej-Szatan, Maria Dębska, Piotr Fronczewski, Antoni Pawlicki Paweł Królikowski i Antoni Królikowski. Do obsady dołączyły Anna Mucha i Beata Ścibakówna.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 9,85 proc.
Dołącz do dyskusji: „W rytmie serca 6” liderem rynku. Polsat zarobił z reklam 10,93 mln zł
No właśnie, już nie lepeij obejrzeć co każdy czwartek Przyjaciółki, tam nawet Socha znacznie lepiej gra niż w Rytmie Szatanowa i nie wymusza swoich sztucznych płaczów