V33: Ekstremalna ochrona drewna (wideo)
W telewizji, prasie i BTL-u rusza kampania reklamowa lazury ochronnej V33. Akcję pod hasłem „Ekstremalna ochrona drewna” przygotowała agencja reklamowa GPD.
W startującej właśnie kampanii reklamowe lazury V33 do ochrony drewna wykorzystywany jest symbolizujący tę markę drewniany ludzik Woody. Przekaz pod hasłem „Ekstremalna ochrona drewna” ma budować wizerunek V33 jako eksperta w tym zakresie.
Akcja obejmuje od 19 kwietnia telewizję (spoty sponsorskie m.in. przed prognozą pogody w TVP1, TVN, TVN7, TVN24, TVN Meteo i TVN Info), prasę oraz ulotki. Kreacją kampanii – zaplanowanej na dwa i pół miesiąca – oraz planowaniem i zakupem mediów na jej potrzeby zajęła się agencja reklamowa GPD.
Dołącz do dyskusji: V33: Ekstremalna ochrona drewna (wideo)