Universal Music Polska oferuje muzyczne promocje konsumenckie
Universal Music Polska przygotował propozycję dla firm zainteresowanych promocjami konsumenckimi opartymi na muzyce. Wytwórnia oferuje zarówno katalog piosenek do wykorzystania w takich akcjach, jak i narzędzia internetowe do ich prowadzenia.
Oferta Universal Music Polska skierowana jest do firm zainteresowanych dodawaniem darmowych treści muzycznych do sprzedawanych przez siebie produktów. Wytwórnia proponuje swój katalog liczący obecnie 135 tys. piosenek, które mogą być udostępniane jako pliki do słuchania lub dzwonki na telefony komórkowe.
W ramach oferty Premium Digital Solution firma opracowała też szablon strony internetowej przeznaczonej do prowadzenia promocji muzycznych. Serwis, którego oprawa graficzna może być każdorazowo zmieniana, obsługuje akcje wykorzystujące wpisywanie kodów z opakowań jako sposób udostępniania poszczególnych piosenek. Witryna oprócz treści muzycznych może zawierać zakładki z newsami, zdjęciami artystów i innymi konkursami, a zamieszczane w niej piosenki mogą zostać wykupione przez określoną firmą na wyłączność.
Universal Music zrealizował już podobne promocje konsumenckie w kilku krajach europejskich. W kwietniu tego roku w Belgii ING we współpracy z wytwórnią oferował 10 piosenek do pobrania każdej osobie, która założyła konto w tym banku, a Renault - 300 utworów do ściągnięcia każdemu nabywcy modelu Twingo Temp. Natomiast we Francji w pierwszym kwartale bieżącego roku przy zakupie proszku do prania Bonux można było pobrać jedną piosenkę z katalogu 70 tys. utworów udostępnionych na specjalnej stronie internetowej przez Universal Music.
Dołącz do dyskusji: Universal Music Polska oferuje muzyczne promocje konsumenckie