Tytuły poradnikowe tracą, najbardziej “Kobieta i Życie”
Prawie wszystkie miesięczniki poradnikowe dla kobiet zanotowały w lutym br. spadki sprzedaży. Zyskał tylko “Świat Kobiety”, który wyprzedził “Kobietę i Życie”. Liderem mimo spadku pozostały “Dobre Rady”.
Sprzedaż ogółem “Dobrych Rad” (Burda Publishing Polska) w lutym br. wyniosła 480 415 egz. i była o 7,19 proc. niższa niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazło się pismo "Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer), które sprzedało się w nakładzie 405 985 egz. Miesięcznik ten jako jedyny zanotował wzrost w zestawieniu. Wyniósł on 2,92 proc. Dzięki niemu awansował z pozycji trzeciej.
Na poodium znalazła się jeszcze “Kobieta i Życie” (Wydawnictwo Bauer) ze średnią sprzedażą ogółem w drugim miesiącu br. na poziomie 388 994 gz. Tytuł ten stracił aż 28,99 proc. - najwięcej w rankingu, co spowodowało, że spadł z miejsca drugiego na trzecie.
Wirtualnemedia.pl | luty | |
2011 | 2010 | |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Dobre Rady | 480 415 | 517 652 |
Świat Kobiety | 405 985 | 394 469 |
Kobieta i Życie | 388 994 | 547 765 |
Poradnik Domowy | 340 294 | 396 960 |
Claudia | 213 326 | 235 966 |
Olivia | 193 142 | 221 193 |
Naj Magazyn | 114 758 | 140 144 |
W lutym br. na tle stycznia br. największy wzrost sprzedaży ogółem odnotowała “Olivia” (Marquard Media Polska) – jej wynik poszedł do góry o 8,23 roc.. Najwięcej (24,23 proc.) stracił zaś “Naj Magazyn” (G+J Polska).
Wirtualnemedia.pl | 2011 | |
luty | styczeń | |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Dobre Rady | 480 415 | 474 939 |
Świat Kobiety | 405 985 | 438 881 |
Kobieta i Życie | 388 994 | 390 858 |
Poradnik Domowy | 340 294 | 359 556 |
Claudia | 213 326 | 207 606 |
Olivia | 193 142 | 178 459 |
Naj Magazyn | 114 758 | 151 446 |
Dołącz do dyskusji: Tytuły poradnikowe tracą, najbardziej “Kobieta i Życie”