TVP 2: 'Tak to leciało' straciło nieco widzów
Trzecia edycja teleturnieju muzycznego "Tak to leciało!", który Dwójka emituje w niedzielne wieczory, ma nieco mniej widzów niż emitowana w ub.r. pierwsza seria programu. W czasie emisji show TVP 2 cieszy się mniejszą popularnością niż TVP 1 i TVN, ale wygrywa z Polsatem.
Średnia oglądalność ośmiu pierwszych wydań trzeciej
serii programu "Tak to leciało!" (emisja w niedziele o 19.05)
wyniosła 3,07 mln osób, co dało nadającej show stacji 20,46 proc.
udziału w grupie 4+ i 22,33 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych
AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. W
analogicznym okresie ub.r. pierwsza seria teleturnieju miała nieco
więcej widzów - oglądało ją średnio 3,33 mln osób przy udziale
wynoszącym odpowiednio 22,85 proc. i 22,87 proc.
W czasie emisji "Tak to leciało!" TVP 2 jest stacją trzeciego
wyboru, minimalnie przegrywając z zajmującą drugie miejsce TVP 1,
która nadaje w tym czasie "Wieczorynkę" i "Wiadomości" i ma 20,99
proc. udziału w rynku. Liderem pasma jest TVN ("Fakty", "Sport",
"Pogoda" i "Uwaga!"; 22,05 proc.). Gorzej od Dwójki radzi sobie
Polsat ("Wydarzenia", "Sport", "Pogoda", "Kudłaty i Scooby-Doo na
tropie" ; 12,67 proc.).
Z danych telemetrycznych wynika, że program oglądają najchętniej
kobiety, widzowie w wieku powyżej 40. lat, mieszkańcy wsi i osoby z
wykształceniem podstawowym.
Widownia "Tak to leciało!" odcinek po
odcinku
Oglądalność konkurencji w czasie emisji programu
Profil widowni "Tak to leciało!"
Dołącz do dyskusji: TVP 2: 'Tak to leciało' straciło nieco widzów