TP pokazuje igrzyska w Orange Sport, na blogach i w kampanii „Orzełek dla Polaków”
Pod hasłem „Orzełek dla Polaków” ruszyła kampania reklamowa Telekomunikacji Polskiej nawiązująca do Igrzysk Olimpijskich w Vancouver. Jednocześnie firma relacjonuje przebieg tych zawodów na swoich blogach oraz w kanałach Orange Sport i Orange Sport Info.
Przez najbliższe dwa tygodnie Orange Sport i Orange Sport Info będą emitować wywiady, raporty specjalne i transmisje na żywo z Igrzysk Olimpijskich w Vancouver. Newsy o tej imprezie będą też nieustannie podawane na pasku informacyjnym, a także w porannym przeglądzie prasy oraz komentarzach ekspertów. Ponadto w kanałach pojawią się relacje z rodzinnych miejscowości naszych olimpijczyków, dzięki czemu będzie można obejrzeć reakcje osób bliskich zawodnikom.
Ponadto informacje o igrzyskach i komentarze olimpijczyków zamieszczane są na blogach Grupy TP, na których trwa również konkurs dla kibiców. Jednocześnie firma jest parterem olimpijskiego serwisu Wirtualnej Polski działającego pod adresem www.igrzyska.wp.pl/vancouver.
Uzupełnieniem tych działań jest kampania reklamowa pod hasłem „Orzełek dla Polaków”, w której TP żartobliwie podkreśla swoje wsparcie dla naszych zawodników. Akcja od 12 lutego obejmuje telewizję (m.in. spoty sponsorskie przy transmisjach z igrzysk), prasę i internet. Kreację kampanii – zaplanowanej do 1 marca – przygotowała agencja reklamowa Publicis, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediaedge:cia.
Dołącz do dyskusji: TP pokazuje igrzyska w Orange Sport, na blogach i w kampanii „Orzełek dla Polaków”