SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Tina” zyskała najwięcej, straciła “Pani Domu”

W lutym 2011 roku wzrosty sprzedaży w segmencie dwutygodników poradnikowych zanotowały “Przyjaciółka” oraz “Tina”. Spadek sprzedaży dotknął natomiast “Pani Domu”.

Liderem segmentu pozostaje “Przyjaciółka” (Edipresse Polska). Jej średnia sprzedaż ogółem w lutym br. wyniosła 508 776 egz. i była o 0,09 proc. wyższa niż rok wcześniej – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazła się konkurencyjna “Tina” (Wydawnictwo Bauer) zanotowała z kolei wynik na poziomie 500 921 egz. po wzroście o 3,4 proc., największym w zestawieniu.

Natomiast średnia sprzedaż ogółem “Pani Domu” (Edipresse Polska) w drugim miesiącu br. wyniosła 381 951 egz. i była o 14,1 proc. niższa niż w lutym 2010 roku, gdy tytuł ten był tygodnikiem. To jedyny spadek w rankingu.

ZKDPluty
Wirtualnemedia.pl20112010
TytułSprzedaż ogółem
Przyjaciółka508 776504 382
Tina500 921484 291
Pani Domu381 951444 870


Porównując dane lutowe do danych ze stycznia widać, że wzrosty sprzedaży ogółem zanotowały “Przyjaciółka” i “Pani Domu”, a spadła sprzedaż “Tiny”. 

ZKDPlutystyczeń
Wirtualnemedia.pl20112010
TytułSprzedaż ogółem
Przyjaciółka508 776503 966
Tina500 921587 169
Pani Domu381 951367 036


 

Dołącz do dyskusji: “Tina” zyskała najwięcej, straciła “Pani Domu”

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
anty
odpowiedź
User
beata
pan zbyszek zborowski powinien zostać naczelnym PANI DOMU. Facet ma klase, styl i wygląd
odpowiedź