SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tiger Energy Drink z młodzieżową fantazją reklamowany jako „przeTiger” (wideo)

Ruszyła nowa kampania promująca napój energetyczny Tiger Energy Drink (produkowanego przez Maspex Wadowice). Akcję, skierowaną głównie do młodzieży i oprócz reklam obejmującą m.in. konkurs „Rusz jajami”, przygotowały firmy Brasil i Mindshare Polska.

Bohaterami nowego spotu Tigera są młodzi ludzie, którzy żyją z fantazją i robią zwariowane rzeczy, takie jak jazda na nartach na dachu samochodu, wyścigi wózkami sklepowymi czy skoki do wody z koparki. Noszą maski z ryczącym tygrysem będącym symbolem promowanego napoju. - To nie jest napój dla grzecznych dzieci, tylko paliwo dla kozaków, których fantazja nie zna limitów, chcą się bawić i rozumieją czym jest „Prze”. To do nich kierujemy nasz spot - opisuje Kamil Gębski, senior brand manager marki Tiger Energy Drink.

W ostatnich latach animowane spoty Tigera pokazywały różne zwierzęta, którym tygrys pomagał w odzyskaniu energii i koncentracji. Były to m.in. jeż na imprezie i kobyła w pracy. Tamte reklamy przygotowała agencja Young & Rubicam Brands.

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

W ramach nowej kampanii zaczął się konkurs „Rusz jajami”, w ramach którego na stronie Przetiger.pl ogłoszone będą odważne zadania, których wykonanie należy udokumentować za pomocą nagrania wideo. W każdym tygodniu wybierani będą zwycięzcy.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję i internet (spot w wersji 60-, 30- i 15-sekundowej).

Kreacją kampanii zajęła się agencja Brasil, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Brasil.

Dołącz do dyskusji: Tiger Energy Drink z młodzieżową fantazją reklamowany jako „przeTiger” (wideo)

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Roar
strasznie prymitywne...
odpowiedź
User
CW
A jak się komuś z młodych coś stanie podczas tych ekstremalnych głupot to firma będzie miała pozamiatane...
odpowiedź
User
pankreatywny@gmail.com
Prymitywne to mało powiedziane ;) W dodatku totalny chaos komunikacyjny na przestrzeni kilku lat. Zero konsekwencji. Za rok pewnie będzie trzeba pokazać cycki żeby zgarnąć kasę. Choć pewnie nie, bo to zbyt spójne by było.
odpowiedź