„Tele Świat” liderem dwutygodników telewizyjnych w 2012 roku
W 2012 roku w porównaniu do 2011 roku dwa spośród trzech dwutygodników z programem telewizyjnym zanotowały wzrosty średniej sprzedaży ogółem. Liderem zestawienia pozostał „Tele Świat”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w 2012 roku wyniosła 383 380 egz., czyli o 4,13 proc. więcej niż rok wcześniej.
Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”, który w analizowanym okresie miał wynik na poziomie 216 079 egz. Jego średnia sprzedaż ogółem wzrosła najbardziej w zestawieniu, bowiem o 12,39 proc.
Trzecie miejsce w rankingu zajął magazyn „Ekran TV” (Press-Media) ze sprzedażą ogółem na poziomie 70 879 egz. Dwutygodnik ten jako jedyny w zestawieniu zanotował spadek sprzedaży wynoszący 1,60 proc.
Wirtualnemedia.pl | rok | |
ZKDP | 2012 | 2011 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Tele Świat | 383380 | 368165 |
TV14 | 216079 | 192263 |
Ekran TV | 70879 | 72029 |
W grudniu 2012 roku liderem średniej sprzedaży ogółem był „Tele Świat” (441 662 egz.; spadek o 8,34 proc. względem grudnia 2011 roku). Drugie miejsce zajął „TV14” (261 682 egz.; wzrost o 10,70 proc.), a trzecie - „Ekran TV” (88 441 egz.; + o 9,29 proc.).
Wirtualnemedia.pl | grudzień | |
ZKDP | 2012 | 2011 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Tele Świat | 441662 | 481854 |
TV14 | 261682 | 236388 |
Ekran TV | 88441 | 80926 |
Dołącz do dyskusji: „Tele Świat” liderem dwutygodników telewizyjnych w 2012 roku