'Super Express' wprowadził wspólną ofertę reklamową z se.pl
"Super Express" opracował pakiety reklamowe łączące papierowewydanie tej gazety z jej serwisem internetowym se.pl. Taka ofertazapewnia większy zasięg kampaniom.
Wprowadzone w połowie czerwca pakiety reklamowe łączącepapierowe wydanie "Super Expressu" z jego serwiseminternetowym se.pl noszą nazwy Premium, Standard i Economy. Każdy znich obejmuje powierzchnie gazetowe junior page, cała strona imoduły 3x3 oraz internetowe boxy śródtekstowe i skyscrapery wopcjach od 50 do 200 tys. odsłon. Wszystkie pakiety są skierowanezarówno do reklamodawców ogólnopolskich, jak i regionalnych. Przyopracowywaniu tej oferty biuro reklamy i ogłoszeń "Super Expressu"współpracowało z internetowym domem mediowym IDMnet, który zajmujesię w niej pakietami specjalnymi i optymalizacją kampanii.
- Crossowanie mediów drukowanych z internetowymi pozwala dotrzećdo dodatkowych 85 proc. użytkowników witryny Se.pl, którzy nieczytają wydania gazetowego "SE" - uzasadnia AnnaKaczmarska, dyrektor zarządzająca IDMnet. - Wykorzystaniepakietów w kampanii pozwala na zwiększenie zasięgu w grupachcelowych, a także wzbogaca przekaz reklamowy - dodaje.
Dołącz do dyskusji: 'Super Express' wprowadził wspólną ofertę reklamową z se.pl