"Subskrybuj" - przycisk Facebooka w całej sieci
Facebook wprowadza przycisk "Subskrybuj" do całego internetu. Na swoich stronach mogą go umieszczać deweloperzy i wydawcy witryn.
Na samym Facebooku przycisk "Subskrybuj" pojawił się we wrześniu tego roku, dając użytkownikom dostęp do treści od znajomych, a także innych osób, np. dziennikarzy, gwiazd czy polityków (więcej na ten temat).
Teraz poprzez wklejenie odpowiedniego kodu na swoich stronach internetowych przycisk mogą umieszczać ich wydawcy. Gdy użytkownik w niego kliknie, publiczne posty z zasubskrybowanego profilu zaczną się pojawiać na jego stronie z aktualnościami na Facebooku. Dodatkowo, informacja o tym jest udostępniana znajomym subskrybenta, którzy mogą zdecydować się na subskrypcję bezpośrednio z jego strony z aktualnościami.
Przycisk "Subskrybuj" jest już widoczny na takich witrynach jak AllThingsD, Forbes.com, The Huffington Post, Mashable, msnbc.com, TechCrunch, Time.com czy washingtonpost.com.
W czerwcu tego roku podobną funkcjonalność wprowadził Twitter, umożliwiając internautom - za pomocą przycisku "Follow" - dodawanie kont z serwisu do śledzonych źródeł bezpośrednio z poziomu stron internetowych (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: "Subskrybuj" - przycisk Facebooka w całej sieci