Ruszyła kampania reklamowa Nokia Music Store
W prasie, radiu i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa polskiej wersji sklepu internetowego Nokia Music Store. Akcja zachęca do skorzystania z oferty muzycznej tego serwisu.
Startująca właśnie kampania reklamowa uruchomionego niedawno w Polsce sklepu internetowego Nokia Music Store podkreśla, że można w nim odpłatnie pobrać ponad 4,5 mln piosenek. Różne wersje layoutów wykorzystywanych w akcji informują, że muzyka dostępna w tym serwisie "podkręciła niejeden głośnik", "rozgrzała niejeden parkiet" oraz "rozbujała niejeden tłum". Przekaz jest skierowany do osób interesujących się muzyką i chcących mieć do niej nieograniczony dostęp.
Akcja rozpoczęła się w prasie (tytuły muzyczne, młodzieżowe i
lifestyle'owe, np. Playboy, Joy, Machina, Teraz Rock), radiu oraz
internecie (serwisy muzyczne, ogólnoinformacyjne i społecznościowe,
np. Megatotal, Open.fm, Myspace.pl, Onet.pl).
Globalna kreacja kampanii - zaplanowanej w Polsce do końca lipca -
została zaadaptowana na nasz rynek przez agencję reklamową
JWT Warszawa, banery internetowe przygotowała
agencja interaktywna Wunderman, a zakupem mediów
zajął się dom mediowy MediaCom Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Ruszyła kampania reklamowa Nokia Music Store