SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ruszyła kampania reklamowa Nokia Music Store

W prasie, radiu i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa polskiej wersji sklepu internetowego Nokia Music Store. Akcja zachęca do skorzystania z oferty muzycznej tego serwisu.

Startująca właśnie kampania reklamowa uruchomionego niedawno w Polsce sklepu internetowego Nokia Music Store podkreśla, że można w nim odpłatnie pobrać ponad 4,5 mln piosenek. Różne wersje layoutów wykorzystywanych w akcji informują, że muzyka dostępna w tym serwisie "podkręciła niejeden głośnik", "rozgrzała niejeden parkiet" oraz "rozbujała niejeden tłum". Przekaz jest skierowany do osób interesujących się muzyką i chcących mieć do niej nieograniczony dostęp.

nokiamusicstorereklama

Akcja rozpoczęła się w prasie (tytuły muzyczne, młodzieżowe i lifestyle'owe, np. Playboy, Joy, Machina, Teraz Rock), radiu oraz internecie (serwisy muzyczne, ogólnoinformacyjne i społecznościowe, np. Megatotal, Open.fm, Myspace.pl, Onet.pl).

Globalna kreacja kampanii - zaplanowanej w Polsce do końca lipca - została zaadaptowana na nasz rynek przez agencję reklamową JWT Warszawa, banery internetowe przygotowała agencja interaktywna Wunderman, a zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom Warszawa.

Dołącz do dyskusji: Ruszyła kampania reklamowa Nokia Music Store

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl