Ruszył Michelin Truck Road Show 2010
Rozpoczął się cykl eventów Michelin Truck Road Show 2010. Akcję – zaplanowaną w całym kraju do połowy czerwca – prowadzi agencja Live Marketing Concept.
Michelin Truck Road Show 2010 to cykl spotkań, podczas których pokazywane są nowości firmy Michelin, m.in. opony Michelin X Energy Saver Green. Ponadto następują prezentacje rozwiązań ograniczających koszty funkcjonowania przedsiębiorstwa transportowego, oferty dotyczącej gwarancji bieżnikowania Michelin oraz roli serwisu techniczno-handlowego tej firmy. Natomiast między kolejnymi spotkaniami po polskich drogach jeździ ciągnik siodłowy Renault Magnum z naczepą Wielton i oponami Michelin X One MaxiTrailer.
Poszczególne eventy odbywają się na placach dilerów Michelin, w namiocie o długości ponad 20 metrów. Dla zainteresowanych osób uruchomiono również specjalną stronę internetową.
Cały cykl – obejmujący 20 spotkań m.in. w Kielcach, Wrocławiu i Suwałkach – potrwa do połowy czerwca. Realizacją wszystkich działań zajmuje się agencja Live Marketing Concept.
Dołącz do dyskusji: Ruszył Michelin Truck Road Show 2010