SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Robert Stopyra i Sylwia Montuori w polskim biurze Viaplay

Viaplay rozbudowuje zespół business operations w Polsce. Robert Stopyra objął stanowisko partnerships operations manager Continental Europe and Baltics, natomiast Sylwia Montuori będzie pełniła funkcję public viewing sales & operations manager.

Stopyra będzie odpowiedzialny za rozwój relacji z operatorami telewizji kablowych oraz operatorami komórkowymi, a także współpracę w zakresie promocji platformy Viaplay w ich ofertach.

Robert Stopyra był wcześniej związany z holenderską firmą Adyen, globalnym dostawcą rozwiązań płatniczych, gdzie odpowiadał za budowę oraz rozwój sieci partnerskiej. Wcześniej pracował w Grupie PKP, agencjach interaktywnych Possible (obecnie Wunderman Thompson) i Lemon Sky (obecnie JWT) oraz w Mobile Entertainment Europe, gdzie przez niemal pięć lat odpowiadał za współpracę z firmami takimi jak P4, T-Mobile, Orange, Polkomtel czy Viacom International Media Networks.

Sylwia Montuori ma z kolei odpowiadać za rozwój oferty Viaplay skierowanej do pubów, barów i restauracji oraz współpracę z lokalami, które udostępniają wydarzenia sportowe dostępne na platformie.

Montuori jest absolwentką studiów MBA, które ukończyła na Alliance Manchester Business School. Swoje doświadczenie zawodowe zdobyła, pracując jako account manager w firmach z branży architektonicznej działających w Europie i Azji.

Robert Stopyra oraz Sylwia Montuori będą raportować do Malene Lindgren, head of partnerships operations Continental Europe and Baltics. Ich dołączenie to efekt szerokiej rekrutacji związanej z rozwojem Viaplay w Polsce, która ma zwiększyć zatrudnienie w polskim biurze Viaplay, tworząc nowe stanowiska. 

Platforma streamingowa Viaplay na koniec grudnia ub.r. miała 7,32 mln subskrybentów, z czego ponad 1,2 mln w Polsce. W minionym kwartale Viaplay zyskała netto 890 tys. subskrybentów, z czego 396 tys. w Skandynawii, a 494 tys. na pozostałych rynkach. W zeszłym kwartale przychody z Viaplay zwiększyły się rok do roku o 85,9 proc. do 2,23 mld koron szwedzkich i stanowiły już 48 proc. łącznych wpływów Viaplay Group. 

W Polsce Viaplay działa od sierpnia 2021 roku. Transmituje rozgrywki Bundesligi, Premier League, gale KSW, a od niedawna także wyścigi Formuły 1. Towarzyszyła temu zmiana cennika. Zamiast jednego pakietu kosztującego 34 zł miesięcznie są dostępne trzy. Najdroższym jest Total, który kosztuje 55 zł miesięcznie i obejmuje wszystkie transmisje, filmy, seriale i programy. Pakiet Medium za 40 zł nie obejmuje Formuły 1, Premier League i gal KSW. Najtaniej, bo za 15 zł można wykupić pakiet z filmami i serialami. 

Dołącz do dyskusji: Robert Stopyra i Sylwia Montuori w polskim biurze Viaplay

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl