SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Reputation Managers dla Banku BGŻ

Agencja Reputation Managers rozpoczęła przygotowywanie strategii komunikacji wewnętrznej dla Banku BGŻ. Firma będzie też na bieżąco doradzać mu w tym zakresie.

Agencja Reputation Managers przeprowadzi w najbliższym czasie audyt komunikacji wewnętrznej Banku BGŻ. Będzie to podstawa do przygotowania dla banku strategii w tym zakresie. Firma będzie też zajmować się dla BGŻ bieżącym doradztwem strategicznym dotyczącym komunikacji wewnętrznej, planowaniem inicjatyw z obszaru employee engagement, przygotowywaniem materiałów wewnętrznych i pracami związanymi z wdrażaniem planu komunikacji.

Zleceniem dla Banku BGŻ zajmuje się w Reputation Managers zespół pod kierownictwem Dariusza Chomki, prezesa tej agencji. Współpraca jest planowana do końca bieżącego roku. Reputation Managers pozyskała to zlecenie w ramach konkursu, w którym brały udział jeszcze dwie agencje.

Dołącz do dyskusji: Reputation Managers dla Banku BGŻ

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl