“Przyjaciółka” i “Pani Domu” rosną, “Tina” spada
“Przyjaciółka” i “Pani Domu” zanotowały w maju br. wzrosty sprzedaży ogółem w segemencie dwutygodników poradnikowych. Straciła natomiast “Tina”.
Dwutygodnik “Przyjaciółka” (Edipresse Polska) pozostał liderem rankingu. Jego średnia sprzedaż ogółem w maju br. wyniosła 479 003 egz. i była wyższa niż rok wcześniej, chociaż tylko o 1,6 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazła się “Tina” (Wydawnictwo Bauer), która zanotowała z kolei wynik na poziomie 429 604 egz. Tytuł ten jako jedyny został dotknięty spadkiem sprzedaży, wynoszącym 8,6 proc.
Natomiast średnia sprzedaż ogółem trzeciej w rankingu “Pani Domu” (Edipresse Polska) w piątym miesiącu br. wyniosła 300 995 egz. i była o 18,7 proc. wyższa niż w maju ub.r., gdy tytuł ten był jeszcze tygodnikiem.
ZKDP | maj | |
Wirtualnemedia.pl | 2011 | 2010 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Przyjaciółka | 479 003 | 471 652 |
Tina | 429 604 | 470 022 |
Pani Domu | 300 995 | 253 612 |
Porównując dane majowe do danych z kwietnia widać, że wzrosty sprzedaży zanotowały “Przyjaciółka” i “Tina”, a straciła Pani Domu”.
ZKDP | 2011 | |
Wirtualnemedia.pl | maj | kwiecień |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Przyjaciółka | 479 003 | 472 455 |
Tina | 429 604 | 384 108 |
Pani Domu | 300 995 | 309 721 |
Dołącz do dyskusji: “Przyjaciółka” i “Pani Domu” rosną, “Tina” spada