SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Projekty „Gazety Wyborczej” z nagrodami INMA Awards 2015

Jury konkursu INMA Awards 2015 doceniło dwa projekty przygotowane przez zespół Agory - akcję „Gazety Wyborczej” „Polish Your English” oraz projekt "Otwórz miasto", realizowany przez „Gazetę Co Jest Grane” i Gazeta.pl.

<!-- 1.2521s --><!-- 1.2957s -->

Akcja „Polish Your English” zdobyła pierwszą nagrodę w kategorii "Wykorzystanie wydarzenia do wzmocnienia marki".

Projekt powstał w redakcji „GW” tuż po tym, gdy Donald Tusk na konferencji prasowej po wyborze na szefa Rady Europejskiej obiecał, że do 1 grudnia 2014 jego angielski będzie perfekcyjny. Na łamach dziennika przez prawie trzy miesiące ukazywały się kolejne lekcje pomagające czytelnikom poprawić znajomość tego języka, powstała też m.in. specjalna strona Wyborcza.pl/polishyourenglish.

„Otwórz miasto” - projekt z zakresu content-marketingu, realizowany przez "Gazetę Co Jest Grane" i Gazeta.pl wspólnie z Heinekenem zajął z kolei trzecie miejsce w kategorii "Najlepsze marketingowe rozwiązania dla reklamodawców".

W jego ramach kilka mediów Agory - marki prasowe, internetowe i radiowe od czerwca do sierpnia 2014 prowadziły działania w celu zainspirowania młodych ludzi do odkrywania świata wokół nich. W ramach projektu powstał serwis Otworzmiasto.pl z informacjami, o tym co dzieje się w ich mieście i jak świetnie spędzić czas.  Dodatkowo w każdym numerze "Gazety Co Jest Grane" w 11 miastach na dedykowanej stronie "Otwórz miasto" można było zapoznać się z najciekawszymi propozycjami spędzania czasu w mieście.

Konkurs INMA Awards, organizowany przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Mediów Informacyjnych INMA, nagradza najlepsze rozwiązania marketingowe w prasie. W tegorocznej edycji oceniano 578 projektów z całego świata - przygotowało je 190 wydawnictw z 38 krajów. Wyniki zostały ogłoszone 12 maja br. podczas 85. Światowego Kongresu INMA, odbywającego się w Nowym Jorku.

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Gazety Wyborczej” w marcu br. wyniosła 158 523 egz. (więcej na ten temat).

 

Dołącz do dyskusji: Projekty „Gazety Wyborczej” z nagrodami INMA Awards 2015

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl