Point Group kupiła portal Sport24.pl
Platforma Mediowa Point Group (PMPG) podpisała umowę inwestycyjnąze spółką Infini, która zarządza portalem internetowym Sport24.pl,poinformowała spółka w komunikacie w środę. Spółka zależna od PMPGkupiła 51% udziałów w Infini i ma opcję na wykup pozostałych akcji.
"Umowa inwestycyjna zakłada możliwość doinwestowania izwiększenia ekspozycji kapitałowej Inwestora w Infini, w każdymczasie. Po spełnieniu określonych parametrów budżetowych, od roku2009, Inwestorowi w oparciu o wycenę aktualnych wyników finansowychspółki, przysługuje również prawo odkupienia udziałów oddotychczasowych udziałowców Infini i zwiększenia zaangażowania do100%" - czytamy w komunikacie.
Infini zarządza portalem Sport24.pl. Według PMPG, serwis tenznajduje się w czołowej piątce najbardziej popularnych niezależnychwitryn o tematyce dotyczącej dyscyplin sportowych w Polsce i jestinternetowym liderem w dziedzinach takich jak hokej, żużel czykarting.
Strategia rozwoju portalu zakłada, iż będzie on jednym zgłównych dostarczycieli informacji o Euro i Olimpiadzie. Ponadtospółka Infini działa również w zakresie marketingu sportowego, PR,eventów i zarządzania prawami sportowymi.
"Inwestycja jest rozszerzeniem świadczonych dotychczas usługprzez Platformę Mediową Point Group oraz kontynuacją strategiirozwoju w obszarze Entertainment (Sport, Muzyka, Film)" - deklarujespółka w komunikacie.
W skład PMPG wchodzą: BTL Point Group (agencja marketingservices), Media Point Group (media prasowe i internetowe, m.in.:"?dlaczego", "Sporootym", "Dlatego!", "Warsaw Point", "Machina","Korba.pl"), Mobile Point Group (adMobile - agencja marketingumobilnego), Online Point Group (agencja usług interaktywnych),Distribution Point Group (departament usług dystrybucyjnych ilogistycznych), Studio Point Group (studio usług graficznych) i TVPoint Group (spółka powołana do świadczenia usług video).
Dołącz do dyskusji: Point Group kupiła portal Sport24.pl