SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Plush na Kartę - nowa oferta i marka Plusa

Sieć Plus wprowadza do sprzedaży ofertę prepaidową Plush na Kartę, obejmującą pakiety z nielimitowanymi rozmowami i SMS-ami oraz pakietami internetowymi. Podstawowe opłaty miesięczne wynoszą od 15 do 35 zł miesięcznie.

Plush na Kartę składa się z pięciu podstawowych pakietów usług. Nielimitowane rozmowy i SMS-y do wszystkich sieci komórkowych oraz 0,5 GB pakietu internetowego przez 30 dni kosztuje 35 zł, same nielimitowane rozmowy - 25 zł, nielimitowane SMS-y i pakiet 2 GB internetu - 15 zł. Natomiast nielimitowane SMS-y, 2 GB internetu i rozmowy do wszystkich sieci za 9 gr/min. kosztują 20 zł, a taka sama usługa ze stawką 29 gr/min. rozmowy - 15 zł.

Oferta będzie sprzedawana z dwoma starterami za 5 zł. Klienci dotychczasowych taryf prepaidowych Plusa do końca października mogą przechodzić do nowej oferty za darmo.

Konto można doładowywać kwotami od 5 zł (co przedłuża aktywność konta o 5 dni) do 100 zł (przedłuża aktywność o 180 dni).

Poza nielimitowanymi pakietami minuta rozmowy do dowolnej sieci kosztuje 29 gr, SMS - 19 gr, a 100 kB transferu interntowego - 19 gr.

Plush na Kartę skierowany jest przede wszystkim do młodych użytkowników, w wieku 16-24 lat.

Motto Plush na Kartę to „Bez konsekwencji!”, natomiast jego brand hero to rozrywkowy, imprezowy misiek. - Proponujemy coś całkowicie nowego i odświeżającego - komunikacja będzie otwarta, odważna i wielowątkowa. Z nowym, zdystansowanym do świata dorosłych i celebrytów bohaterem, który jest przerysowanym marzeniem wielu młodych ludzi - opisuje Beata Białkowska, dyrektor zarządzająca ds. marketingu w Plusie i Cyfrowym Polsacie. - Nasz brand hero Plushak preferuje życie bez konsekwencji, maksymalne korzystanie z życia bez konsekwencji - bo kiedy mamy być nieodpowiedzialni, jak nie w czasie młodości? I z tą koncepcją tożsama jest nasza oferta - pakiety usług dostosowane do potrzeb, bez limitu, bez ograniczeń, i bez konsekwencji - dodaje.

Za koncepcję marki Plush na Kartę oraz strategię i kreację jej kampanii reklamowej odpowiada agencja Scholz & Friends, która niedawno wygrała przetarg na obsługę taryf prepaidowych Plusa (więcej na ten temat).

Przedstawiciele Plusa nie ukrywają, że nowa oferta i marka wynika z tego, że marka Plus, chociaż kojarzy się z zaufaniem i wysoką jakością, jest przez młode osoby postrzegana jako zachowawcza i mało atrakcyjna. Nie ujawniają natomiast, jakie są oczekiwania co do liczby klientów, którzy będą korzystać z Plusha na Kartę.

Na rynku pozostaje oferta Plus na Kartę, która będzie kierowana do starszych osób.

Na koniec I kwartału br. sieć Plus miała 13,9 mln klientów, z czego 6,535 mln korzystało z taryf na kartę (zobacz szczegóły).

Dołącz do dyskusji: Plush na Kartę - nowa oferta i marka Plusa

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zdzisiek
czyli chłam w ładnej oprawie i tylko ta różnica ze to w plusie. Żadna nowość rynkowa i nie wiem co.
Mam simplusa od 14lat ten sam numer ta sama karta sim i zamiast zając się tym co maja to robią nowe bez sensu. Zamiast przywiązać klienta do siebie na lata to tylko łapią na chwilę. Odbije im się to ćkawką i szybko zaniknie na rynku.
Prawdziwe marki na karte to był pop, tak tak, simplus, i heya w końcu dzięki niej ceny pospadały i zaczęło się opłacać prepajty kupować i urzywac jak zwykły tel.
odpowiedź
User
Leszke Śmieszke
Oferta dla dzieciuchów promowana przez dzieciuchów nagrywających Srajkrafta ...
odpowiedź
User
Leszke Śmieszke
A tło tego miśka przypomniało mi o mema z Magdą Gessler "Te frytki są z ziemniaków czy mrożone"
odpowiedź