SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pinokio w kampanii Play Fresh (wideo)

Rusza kampania Play Fresh reklamująca przenoszenie numeru do tejsieci. Akcja obejmująca telewizję i outdoor wykorzystuje wizerunekPinokio.

Startująca właśnie kampania reklamowa PlayFresh podkreśla, że przeniesienie numeru do tej sieci jestszybkie i proste, a dodatkowo otrzymuje się 60 zł. Żartobliwyprzekaz wykorzystywany w tej akcji jest oparty na wizerunkudrewnianej kukiełki przypominającej Pinokia, która przedstawia tęofertę na opak, bo lubi kłamać, ale rosnący nos zdradzaprawdę.




Akcja jest prowadzona od 14 września w telewizji i na nośnikach outof home. Kreację kampanii przygotował Play i agencja reklamowaChange Communication, natomiast planowaniem i zakupem mediów zająłsię dom mediowy ZenithOptimedia.

Dołącz do dyskusji: Pinokio w kampanii Play Fresh (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl