PayLane rozpoczyna rebranding na Polskie ePłatności
Od zmiany logotypu rozpoczął się rebranding marki PayLane. Będzie ona teraz funkcjonować pod parasolem spółki Polskie ePłatności. Proces zakończy się w połowie pierwszego kwartału przyszłego roku.
– Dziś zaprezentowaliśmy na rynku nowy znak identyfikacji usługi ecommerce pod jakim funkcjonować będzie onlinowa część grupy Polskie ePłatności - mówi Karol Zieliński, dyrektor zarządzający ecommerce w spółce Polskie ePłatności i Prezes Zarządu PayLane.
Rebranding potrwa kilka miesięcy
– Ujednolicenie marki nie niesie żadnych formalnych konsekwencji dla naszych klientów. Wszystkie nasze umowy zawarte z klientami, czy partnerami pozostają w mocy. Zachowamy dotychczasową osobowość prawną spółki, nadal funkcjonując jako Krajowa Instytucja Płatnicza podległa Komisji Nadzoru Finansowego. Zmianie ulega marka, pod parasolem której nasza firma będzie funkcjonować. Działanie pod jednym brandem ma na celu ujednolicenie identyfikacji. Cały proces rebrandingowy planujemy zakończyć w połowie pierwszego kwartału 2019 – dodaje.
W wyniku rebrandingu PayLane, obsługiwane przez nią płatności e-commerce oraz płatności w terminalach płatniczych będą dostarczane pod jedną, wspólną marką Polskie ePłatności. PayLane dołączyła do grupy kapitałowej Polskie ePłatności, specjalizującej się w procesowaniu płatności bezgotówkowych i dostarczaniu usług dla biznesu, w marcu tego roku.
Dołącz do dyskusji: PayLane rozpoczyna rebranding na Polskie ePłatności