Paweł Karaś i Michał Łukasiewicz: z ARBOmedia do Mint Media
Paweł Karaś i Michał Łukasiewicz zostali nowymi pracownikami agencji Mint Media. Obaj byli wcześniej związani z ARBOmedia.
Paweł Karaś obejmie w Mint Media stanowisko sales directora i będzie odpowiedzialny za rozbudowę i kierowanie strukturami sprzedaży. Wcześniej kierował w ARBOinteractive brandem Facebook Now = działem sprzedaży serwisu Facebook, który w latach 2010 i 2011 realizował kampanie na stronie głównej platformy oraz kampanie w modelu CPC.
Michał Łukasiewicz obejmie stanowisko head of agency sales w Mint Media i będzie bezpośrednio odpowiadał za dział sprzedaży agencyjnej. Z ARBOinteractive był związany od 2007 r., początkowo odpowiadał za obsługę klientów agencyjnych sieci ARBOnetwork, a w lutym 2010 r. objął stanowisko key account managera w Facebook Now.
Magdalena Pakulska-Modrzejewska, która do tej pory odpowiadała za dział sprzedaży Mint Media, zajmie się kierowaniem zespołu kreacji i strategii. Odpowiedzialny za rozwój sprzedaży bezpośredniej w Mint Media jest Michał Wiśniewski, który dołączył do agencji w grudniu 2011 r. (także z ARBOmedia) na stanowisko new business managera (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Paweł Karaś i Michał Łukasiewicz: z ARBOmedia do Mint Media
Świetny ruch ze strony Bieleckiego, że zgarnął wszystkich :) jest szef i są handlowcy od agencji i njubizu. Trzymam kciuki!