PARP szuka domu mediowego do obsługi w prasie i internecie
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości prowadzi przetarg na zakup powierzchni reklamowych w prasie oraz w serwisach internetowych. Z wybraną firmą będzie pracować do końca czerwca przyszłego roku.
W wyniku przetargu PARP nawiązać współpracę z firmą, która na jej zlecenie zajmie się zakupem powierzchni reklamowej w prasie oraz w serwisach internetowych. Jej zadaniem będzie też koncepcja doboru mediów do zrealizowania przez instytucję cyklu edukacyjnego.
PARP planuje bowiem publikację szeregu materiałów związanych z promocją działań statutowych, a także aktywności realizowanych przez instytucję w ramach różnych programów.
Wybrana w przetargu firma będzie pracować dla PARP do końca czerwca 2019 roku. Budżet, jaki zamierza na ten cel przeznaczyć PARP wynosi 285 tys. zł netto.
Przetarg trwa do 11 września br.
Dołącz do dyskusji: PARP szuka domu mediowego do obsługi w prasie i internecie