Nordea reklamuje lokatę Hit
W internecie i punktach sprzedaży trwa kampania reklamowa lokaty Nordea Hit. Akcję pod hasłem „12 proc. to hit” przygotowała firma Media Contacts.
Prowadzona od 24 listopada kampania reklamowa lokaty Nordea Hit eksponuje jej wysokie oprocentowanie – 12 proc. przy jednomiesięcznym okresie trwania. Akcja podkreśla, że z oferty może skorzystać każda osoba mająca w Nordea Bank Polska konto osobiste i rachunek oszczędnościowy. Dodatkowo w ramach promocji można zainwestować część swoich oszczędności w fundusze Nordea Inwestor lub przystąpić do Planu Systematycznego Oszczędzania oferowanego przez bank.
Kampania obejmuje internet (serwisy ogólne i tematyczne, porównywarki finansowe, Google, porównywarki finansowe, mailingi do wyselekcjonowanych grup odbiorców) oraz punkty sprzedaży (plakaty i ulotki). Akcję – zaplanowaną do połowy grudnia – w całości przygotował dom mediowy Media Contacts.
Dołącz do dyskusji: Nordea reklamuje lokatę Hit
http://dobra-lokata.blogspot.com