Nk.pl powalczy o użytkowników wyszukiwarek internetowych
Agencja Bluerank rozpoczęła optymalizację portalu Nk.pl pod względem wyszukiwarek internetowych. Firma odpowiada również za działania SEO PR serwisu i szkolenia z zakresu korzystania SEO.
Projekt realizowany dla Nk.pl przez agencję Bluerank obejmuje optymalizowanie kanałów komunikacji tego portalu pod kątem wyszukiwarek internetowych. Firma od połowy lipca przygotowuje rekomendacje SEO, które pozwolą lepiej pozycjonować w naturalnych wynikach wyszukiwania wybrane działy serwisu (m.in. biuro prasowe czy blog B2B), oficjalne konta założone dla celebrytów, polskich miast i akcji społecznych oraz oficjalne kanały komunikacyjne witryny funkcjonujące w ramach innych portali, np. YouTube’a. Propozycje agencji dotyczące zmian w strukturze i treści poszczególnych stron Nk.pl będą wdrażać administratorzy tego serwisu, którzy w kolejnych etapach współpracy zostaną dodatkowo przeszkoleni przez specjalistów z Blueranku.
– Niedawno portal Nasza-klasa.pl stał się Nk.pl, w związku z czym postanowiliśmy wesprzeć ten rebranding i zmianę domeny optymalizacją pod kątem wyszukiwarek internetowych – uzasadnia Jan Samołyk, specjalista ds. PR w portalu. Działania zaplanowane w ramach współpracy z agencją Bluerank będą realizowane do końca roku.
Dołącz do dyskusji: Nk.pl powalczy o użytkowników wyszukiwarek internetowych