Monika Szumska rozwinie dział obsługi klienta w Keino
Monika Szumska rozpoczęła pracę w agencji reklamowej Keino, gdzie będzie rozwijała m.in. dział obsługi klienta i współpracowała z obecnymi klientami agencji.
Monika Szumska z branżą reklamową jest związana od 14 lat. Ostatnie 6 lat pracowała w domach mediowych grupy Dentsu, gdzie pełniła funkcję group account directora, a wcześniej communications managera. Prowadziła tam zespół client service i była odpowiedzialna za obsługę klientów sieciowych (m. in. Galderma, Bosch, Upfield) i lokalnych (m.in. Auchan Polska, TV Polsat, Intersnack). Karierę zawodową rozpoczynała w domach mediowych: Universal McCann i ZenithOptimedia.
Agencja reklamowe Keino jest częścią ekosystemu komunikacyjnego Chapter2, w skład którego również wchodzą: agencja mediowa Mido, agencja kreatywna FCB&theMilkman, dom produkcyjny Joho oraz platforma Sustainable Brands Poland.
Dołącz do dyskusji: Monika Szumska rozwinie dział obsługi klienta w Keino