Mediacom będzie obsługiwać budżet mediowy Ubera
Aplikacja przewozowa Uber powierzyła obsługę budżetu mediowego o wartości 190 mln dolarów domowi mediowemu Mediacom (GroupM).
Obecnie obsługą mediową Ubera zajmuje się kilka różnych agencji na świecie. Od 1 stycznia 2021 r. całościową, kompleksową obsługą budżetu mediowego Ubera będzie zajmowała się globalnie agencja Mediacom. Obsługa obejmie nadzór zarówno nad mediami offline, jak i cyfrowymi.
Mediacom obecnie obsługuje Ubera w USA i Australii, a od przyszłego roku rozszerzy zakres obsługi i rynki w Ameryce Północnej, Ameryce Łacińskiej, regionie EMEA i Azji.
Działania dla Ubera nadzorowane będą z amerykańskiego oddziału Mediacomu, pod przewodnictwem Ilany Nolte, chief transformation officer i Lathy Sundaram, group business lead i executive director.
- Dziś wymagane jest inne podejście do budowania marki i innowacji, dlatego scalamy nasze globalne potrzeby mediowe w MediaComie - komentuje Travis Freeman, global head of media w Uberze.
W drugim kwartale tego roku przychód Uber Technologies wyniósł 2,24 mld dolarów. To o 29 proc. mniej niż rok wcześniej w tym samym okresie (3,17 mld dolarów). Strata netto firmy sięgnęła 1,8 mld dolarów. Wyraźnie zmalała też miesięczna liczba aktywnych użytkowników Ubera na świecie: z 99 mln do 55 mln.
Dołącz do dyskusji: Mediacom będzie obsługiwać budżet mediowy Ubera