Chwila dla siebie w kampanii McCafé McDonald’s Polska
Pod hasłem "Ok, ale najpierw kawa McCafé" ruszyła kolejna kampania promująca ten napój McDonald’s Polska. Akcję przygotowały DDB&tribal, Gutenberg Networks, Opus Film i OMD.
Na najnowszą akcję promocyjną McCafé składają się trzy spoty, które łączy motyw przewodni - chwila odprężenia z kubkiem reklamowej kawy. Reklamy ukazują, że przy McCafé na wynos można złapać chwilę relaksu nawet w czasie codziennych czynności domowych czy pracy. Przy szybkim tempie życia ludzie nie muszą rezygnować z kawiarnianego doświadczenia, a McCafe można zabrać ze sobą w każde miejsce.
Promocja obejmuje telewizję, OOH i działania digital. Spoty wyreżyserował Matt Procter.
Kampanię zrealizowała agencja DDB&tribal we współpracy z Gutenberg Networks oraz domem produkcyjnym Opus Film. Za zaplanowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.
Dołącz do dyskusji: Chwila dla siebie w kampanii McCafé McDonald’s Polska