SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Mastercard Off Camera z nową identyfikacją wizualną

Festiwal filmowy Mastercard Off Camera zyskał nową identyfikacją wizualną, przygotowaną przez Tomasza Kuczmę. Oprawa ma odzwierciedlać zmienioną koncepcję artystyczną imprezy.

W ramach zmian odświeżono logotyp i wprowadzono nową identyfikację wizualną Mastercard Off Camera. Jest utrzymana w energetycznej, wiosenno-letniej palecie barw.

Oprawę, nawiązującą do klasycznych dzieł Jana Lenicy i Wojciecha Fangora, przygotował twórca multidyscyplinarny Tomasz Kuczma, autor plakatów, okładek płyt, teledysków, wizualizacji koncertowych i identyfikacji wizualnych.

- Kino to nieustanny zapis historii, kultury i emocji ludzkości. Dzięki filmom możemy przejść się ulicami Paryża z lat 60-tych, poczuć rozterki samurajów, matek, nastolatków, artystów, wejrzeć w życia i rzeczywistości, które już dawno nie istnieją, wymienić się wspomnieniami pomiędzy kontynentami i kulturami. Key visual Mastercard Off Camera 2023 jest nowoczesną, graficzną reprezentacją tej pamięci. Jest również hołdem złożonym polskiemu projektowaniu graficznemu - opisuje Tomasz Kuczma.

Mastercard Off Camera 2023 na przełomie kwietnia i maja

Tegoroczny Mastercard Off Camera odbędzie się w Krakowie od 28 kwietnia do 7 maja, będzie odwoływać się do idei „Kino to pamięć ludzkości”. Pokazanych zostanie prawie 100 filmów z 40 krajów.

- Nadchodząca, 16. edycja Międzynarodowego Festiwalu Kina Niezależnego Mastercard Off Camera przypada na czasy wyjątkowo skomplikowane. Kryzysy ekonomiczne, gospodarcze, polityczne, kulturowe i pobliska wojna wyznaczają dojmującą i codzienną rzeczywistość, od jakiej coraz trudniej, choćby na chwilę, się oderwać - wylicza dyrektor artystyczny festiwalu Grzegorz Stępniak.

- Wierzymy jednak niezmiennie, że kino ze swoją szczególną mocą opowiadania wciągających historii i poprzez ukazywanie na dużym ekranie perypetii ludzi tak bardzo od nas rożnych, ma nie tylko rozrywkowe, ale i ściśle społeczne funkcje. Podstawową z nich jest nieustanne uczenie empatii, poprzez otwieranie się na doświadczenia i losy innych - dodaje Stępniak.

Mastercard wspiera festiwal od ośmiu lat, a od pięciu jest partnerem tytularnym. - Tegoroczne zmiany w identyfikacji to nowe otwarcie, zastrzyk wiosenno-letniej energii, która - mam nadzieję - udzieli się wszystkim kinomanom - mówi Jerzy Hołub, dyrektor marketingu w Mastercard Europe na Polskę, Czechy i Słowację.

Dołącz do dyskusji: Mastercard Off Camera z nową identyfikacją wizualną

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl