Koncept Martini – Caffè Torino gości w Warszawie
Od połowy września, przez cztery tygodnie, w warszawskim Regina Barze marka Martini realizuje projekt Pop-up Caffè Torino. Wsparcie komunikacyjne zapewniają Big Picture i Hash.fm.
Caffè Torino by Martini to objazdowy pop-up bar, w którym klienci mogą poznać historię aperitivo i turyńskie korzenie marki. Koncept gości wysokiej klasy barmanów z danego kraju, a na występy przyjeżdżają gwiazdy międzynarodowej sceny sztuki barmańskiej.
Warszawski bar to kolejna lokacja po Moskwie, Nowym Jorku, Antwerpii, Atenach, Londynie czy Berlinie. Dla gości będzie dostępny do 13 października.
Komunikację projektu wspiera agencja Big Picture (media relations) oraz Hash.fm (influencer relations). Obie agencje tworzą konsorcjum na rzecz realizacji projektów dla firmy Bacardi-Martini, do której należy brand Martini. Szczegółów podpisanej umowy strony nie zdradzają.
Dołącz do dyskusji: Koncept Martini – Caffè Torino gości w Warszawie