SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Malwina Wróblewska szefową działu business development LiquidThread

Malwina Wróblewska od sierpnia została szefową działu business development, który zajmuje się rozwijaniem produktów mediowo-kontentowych, w agencji LiquidThread.

Malwina WróblewskaMalwina Wróblewska

Z agencją Wróblewska jest związana od 2012 roku. W dziale client service na stanowisku project managera prowadziła dotychczas największe kampanie agencji m.in. dla marek T-Mobile, Coca-Cola czy Frisco.pl.

Wróblewska wcześniej pracowała w agencjach K2 (dla Coca-Cola), Harder&Harder i Fabryce Pomysłów.

 

 

Dołącz do dyskusji: Malwina Wróblewska szefową działu business development LiquidThread

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl